24 Saat Döviz Alım Satım

24 Saat Döviz Alım Satım

Forex işlemleri ve 24 saat döviz alım satım işlemleri hakkındaki yazımızı okuyun. Döviz alım satım işlemlerini güvenilir forex siteleri üzerinden yapın. Finans piyasaları içerisinde farklı olarak 5/ 24 hizmet veren Forex, yatırımlarınızı istediğiniz zaman yapabilme lüksünü sizlere sunmaktadır. Bu şekilde 24 saat aktif bir hizmet sunmasının nedeni ise küresel çapta bir piyasa olmasından kaynaklanıyor. Bir ülkenin piyasası kapanırken, diğeri daha yeni açılmış olabiliyor. Bu nedenle Cuma 00.00’a kadar, Pazar günü ise 00.00’dan itibaren piyasalar aktifliğini korumaktadır.

24 Saat Döviz Alım Satım
24 Saat Döviz Alım Satım
24 saat döviz alım satım işlemi yapabilir, diğer yatırım araçlarını da değerlendirebilirsiniz. Eğer özellikle işlem saatini merak ettiğiniz bir piyasa ya da ticaret merkezi varsa, güvenilir forex siteleri arasında bulunan Limit FX firması üzerinden Türkiye saati ile takip edebilirsiniz. Ayrıca işlemleriniz için çakışan piyasalara da dikkat etmeniz gerektiğini belirtelim. Limit FX sitesi üzerinden online destek ekibine ulaşarak istediğiniz herhangi bir konuda bilgi alabilirsiniz.

Forex İşlem Saatleri Nedir?

İşlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için, ülke piyasalarının aktif olduğu işlem saatlerini biliyor olmanız lazım. Öncelikle piyasa geneline baktığımız zaman, açılış Pazar gecesi Avustralya/ Sidney ile olmaktadır. Kapanış piyasası is Cuma gecesi New York ile olmaktadır. Popüler yatırım piyasalarına baktığımızda da Almanya- Frankfurt, Türkiye saati ile 10.00’da açılıp, saat 18.30’da kapanmaktadır. Bununla beraber, önemli piyasalardan biri olan İngiltere/ Londra’da benzer şekilde 10.00’da başlayıp 19.00’da kapanış moduna geçmektedir. Tokyo/ Japonya piyasası ise gece 01.00’de açılmakta ve sabah 10.00’da kapanmaktadır. Aradaki diğer ülke piyasalarına da yurtdışı forex siteleri arasında gösterilen LimitFX firması üzerinden erişebilirsiniz.

24 saat döviz alım satım işlemleriniz için hangi ülke ve saat dilimi size uygunsa yatırımlarınızı buna göre gerçekleştirebilirsiniz. Piyasanın yoğun olduğu saatlere ve çakıştığı zaman aralıklarına da dikkat etmelisiniz. Bu sürelerde hacim büyüdüğü için risk oranı daha fazla olmaktadır. Özellikle çok tecrübesi olmayan yatırımcılar bu zaman dilimlerini tercih etmemelidirler. Forex işlem saatleri hakkında daha detaylı bilgi almak için sitemizde bulunan makaleleri okuyabilir, LimitFX sitesi üzerinden destek ekiplerine ulaşabilirsiniz.

Döviz Alım Satım İşlemleri

Döviz, yatırım aracı olarak Forex’te en çok tercih edilen türdür. İşlem hacmi düşünüldüğü zaman bunun oldukça mantıklı olduğunu söyleyebiliriz. Döviz çeşitliliği bakımından da son derece idealdir. 24 saat döviz alım satım işlemleriniz için hafta içi her gün talepte bulunabilirsiniz. Piyasanın yapısını ve dalgalanmaları muhakkak iyi şekilde değerlendirmelisiniz. Doların ya da euro’nun veya hangi para birime yatırım yapacaksanız, onun yükselişe geçeceğini düşünüyorsanız elinizdeki para birimi ile yatırım yapıp döviz birimini uygun fiyattan satın almanız gerekiyor. Uzun vadede bu zaten size kar getirecektir. Fakat bir anda yükselişe geçen durumlarda da kısa vadede kar getirebiliyor. Düşüşe geçtiğini sezdiğinizde ise zarar durdur/ kar al özelliğini kullanabilir ya da çift yönlü alım- satım yapabilirsiniz.

Yurtdışı forex siteleri arasında güvenilir olan sitelerden biri olan LimitFX yatırımcıların daha kolay ve başarılı şekilde döviz alım satım işlemleri yapabilmeleri için hem demo hesap yönetimi hem de Forex Akademi şeklinde farklı çözümler geliştirmiştir. Siz de yeni başlayanlar arasındaysanız bunları deneyerek yolunuza emin adımlarla ilerleyebilirsiniz.

Forex Piyasası Güvenilir midir?

5/ 24 şeklinde aktif olan Forex piyasası, ülkemizde yasal olarak hizmet vermektedir. 2011 yılından beri yasal olan Forex için SPK olarak kısaltılan, Sermaye Piyasası Kurulu görevlidir. Şartlar uygun şekilde açılmış olan Forex aracı firmalarını onaylar ve denetime tabi tutar. Bununla beraber, alım satım işlemleri için de gerekli yetki belgelerini sağlar. Kullandığınız ya da kullanacağınız aracı kurumun bu belgelere sahip olduğundan kesinlikle emin olmalısınız.

Forex piyasası, kaliteli ve güvenilir bir aracı kurum kullandığınız sürece herhangi bir soruna neden olmaz. Zaten uzun süredir dünya çapında aktif, küresel bir piyasadır. Bütün yatırımcılar ve yatırım araçları gerekli izin ve lisanslara sahiptir. Bir sorun yaşamanız durumunda da Limit FX firmasında olduğu gibi, aracı kurumların müşteri destek hattını kullanabilirsiniz. Piyasanın güvenilirliği kapsamında, para yatırma ve para çekme işlemlerinizde de herhangi bir sorun olmadığını söyleyebiliriz. Limit FX firması, pratik ve hızlı bir şekilde sizlere gerekli, finansal işlem altyapısını sunmaktadır.

24 saat döviz alım satım işlemleri ismindeki bu yazımız gibi forex sektörü, güvenilir forex siteleri, yurtdışı forex siteleri, LimitFX firması, forex işlem saatleri, forex yatırım araçları ve para piyasaları ile ilgili diğer yazılarımızı okumak için aşağıdaki bağlantı adreslerini kullanabilirsiniz. Yazılarımız hakkındaki görüş ve önerilerinizi bizlerle dilediğiniz zaman paylaşabilirsiniz. Sosyal medya hesaplarımızdan, sitelerimizden tüm yorumlarınızı ve değerlendirmelerinizi paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

24 Saat Döviz Alım Satım

24 Saat Döviz Alım Satım Forex işlemleri ve 24 saat döviz alım satım işlemleri hakkındaki yazımızı okuyun. Döviz alım satım işlemlerini gü...